INTERVIEWS

Penelope Cruz om samarbejdet med Agent Provocateur

Penelope Cruz har i samarbejde med sin søster Monica designet endnu en kollektion for undertøjsfirmaet Agent Provocateur. IN har snakket med Penelope om den kollektion, der er i butikkerne nu, læs interviewet og se kollektionen her.

Lingerimærket Agent Provocateur har netop lanceret en sexet lingeri-kollektion med navnet L'Agent, i samarbejde med søskendeparret Penelope og Monica Cruz. Cruz søstrene har lavet en 5-årig kontrakt med L'Agent om at designe de kommende kollektioner, hvor der er ekstra fokus på sexede styles til alle kvinder.

Om tankerne bag L'Agents og kollektionen fortæller Penelope Cruz netop, at hun ønsker, at kollektionen skal appellere alle kvinder, uanset alder, størrelse og form.

Se også: Stram ind med sæsonens fineste bælter

Kollektionen kan blandt andet købes HER.

IN har talt med den smukke skuespillerinde Penelope Cruz om kollektionen og den sexede kampagnefilm, som hun også står bag (og selv medvirker i)…
Læs hendes svar herunder:

Hvilke elementer var særligt vigtige for dig da du skulle designe kollektionen? Og hvordan fik du implementeret dem?
Monica og jeg designer lingerie som vi gerne selv vil gå med. Det var især vigtigt for mig, da vi designede kollektionen, at der skulle være noget for alle slags kvinder, derfor har vi valgt at inkludere en bred række af stilarter og former. Udvalget er bredt og jeg føler at udvalget i kollektionen bliver stærkere for hver sæson, og vi får virkelig opbygget vores identitet som brand. Desuden er jeg stolt over, at vi har et mærke med god kvalitet til rimelige priser.

Hvordan håber du at undertøjet får kvinder til at føle? Og hvorfor tror du at lige præcis jeres kollektion har den ønskede effekt på kvinder?
Vi vil gerne have at kvinder føler sig stærke og sexede, men også komfortable. Det er meget vigtigt for os, at vores kollektion for L'Agent kan bæres af alle slags kvinder, ligegyldigt deres størrelse, form og alder, kollektion skal være og er meget varieret.

I er meget inspireret af stærke farver og neonlys. Hvad gør disse farver ved undertøjet i forhold til en klassisk sort eller hvid kollektion?
Kollektionen er drevet af farver. L'agent er et ungt og sjovt brand, og vi forsøger at hive modige farver med ind i hver kollektion. Det er en del af vores identitet. Vi har hentet inspiration fra Peter Savilles albumcovers, og filmen True Romance, der har mange farverige og fantastiske looks og kostumer.

Se også: 7 sunde snacks til den søde tand

I har valgt at have bodysuits I jeres kollektion. Hvordan kan det være, at I har valgt den type undertøj, i stedet for udelukkende at lave seperate sæt, som trusser og BHer?
Både min søster og jeg har været dansere, og vi er enormt inspirerede af ballettens verden og dens træningstøj og kostumer.

Hvad gør jeres designs og kollektionen sin egen, hvordan stikker den ud fra andres?
Vi gør noget helt nyt med L'agent og jeg synes at vores designs taler for sig selv. De er alle af høj kvalitet og priserne er til at betale. Vi er meget stolte over at have opnået dette.

Hvis I skal beskrive kollektionen med én sætning, hvad skulle den da være?
Vores efterår/vinter 2014 kollektion er dynamisk, ungdommelig og sexet.

På hvilken måde samarbejdede I til kollektionen? Både som søstre og med Agent Provocateur? Hvordan tog kollektionen og samarbejdet form?
Min søster var model i en kampagne for Agent Provocateur nogle år tilbage, og de havde en god connection, så da muligheden for at arbejde sammen med dem bød sig var vi hurtige til at bide på. Vi er helt vildt glade for at have fået muligheden for at arbejde sammen med det fantastiske hold, og for at kinne skabe noget, der i den grad er vores eget, men som også har Agent Provocateurs DNA i hvert eneste stykke undertøj. Monica og jeg har altid arbejdet godt sammen. Vi har samarbejdet en del igennem de sidste 10 år, så vi ved hvordan hinanden arbejder, og jeg elsker at arbejde med hende. Vi går ofte hver til sit og mødes igen med de samme ideer.

I har lavet en fantastisk video til kollektionen. Hvor kom ideen om et fatamorgana af smukke kvinder i ørkenen fra?
Min bror Eduardo er en meget talentfuld musiker, og min første ide til kampagnefilmen kom, da jeg hørte hans nummer 'Single Dutch', da han var ved at færdiggøre sit musikalske projekt OPTIMIST. Da jeg hørte nummeret fik jeg en masse billeder i hovedet til det jeg ville skabe, og jeg spurgte ham om jeg måtte bruge det.



Se kollektionen i galleriet herunder...