Emma Thompson i front for kampagne for Marks & Spencer’s

STILIKONER

Emma Thompson i front for kampagne for Marks & Spencer’s

Emma Thompson, Annie Lennox og Rita Ora vil optræde i en forår/sommer-kampagne for Marks & Spencer’s , der vil blive fotograferet rundt omkring i Storbritannien.

Den 54-årige skuespiller Emma Thompson, 59-årige Annie Lennox og 23-årige Rita Ora skal være ansigter for britiske Marks & Spencer's forår/sommer-kampagne 2014. De får selskab af navne som Alek Wek, Doreen Lawrence, Lulu Kennedy, Rachel Khoo og Roma Agrawal I sæsonens 'Leading Ladies'-kampagne.

"Dette er den første kampagne, jeg nogensinde har lavet, - men hvem kan modstå at være en del af sådan en fantastisk gruppe?," siger hun til Vogue.

Emma Thompson mener, at unge skuespillerinder bliver tvunget til at se tynde ud. Læs mere her

Reklamekampagnen vil inkludere fire billeder af gruppen, der tæller både skuespillere, kokke, frontkæmpere og ingeniører. De vil alle blive skudt forskellige steder i Storbritannien som Camber Sands, East Sussex og Cotswolds.

"Vores forår/sommer-kampagne er en fejring af stil og fuldførte mål. Disse dynamiske førende damer repræsenterer den unikke og forskelligartede kvinde i det moderne Storbritannien," siger Marks & Spencer's marketingsdirektør Patrick Bousquet-Chavanne.

Reklamekampagnen vil inkludere fire billeder af gruppen, der tæller både skuespillere, kokke, frontkæmpere og ingeniører. De vil alle blive skudt forskellige steder i Storbritannien som Camber Sands, East Sussex og Cotswolds. siger Marks & Spencer's marketingsdirektør Patrick Bousquet-Chavanne.


Se stjernerne, der siger nej til plastikkirurgi i galleriet her

Med den nye kampagne hylder Marks & Spencer's ganske enkelt succesfulde kvinder og deres forskellighed.

"De er forenede af deres usædvanlige præstationer, men hviler i deres forskellighed. Marks & Spencer er et demokratisk brand, der er relevant for kvinder i alle aldre og stadier i livet," siger Patrick Bousquet-Chavanne.

Med den nye kampagne hylder Marks & Spencer's ganske enkelt succesfulde kvinder og deres forskellighed. siger Patrick Bousquet-Chavanne.

Tøjkæden har da også fået samlet en bred palet af kvinder, som hver især repræsenterer noget unikt.

"Det er derfor naturligt for M&S at fejre kvinder på denne måde. M&S er ekstremt stolte af at have samlet sådan en usædvanlig gruppe af enestående kvinder. Denne kampagne er personifikationen af ægte britisk stil, kvalitet, mangfoldighed og succes," siger han.

Se kvinderne fra kampagnen i galleriet her.