
Sæsonens 13 absolut mest populære it-items
Hver sæson er der nogle ganske særlige mode-items, der opnår it-status blandt kendte, influencers og modebranchen. Her er årets 13 absolut mest populære it-items.
Hver sæson er der bare de der it-items, som alle de kendte, influencerne på Instagram og de helt rigtige personer fra modebranchen går rundt i. Og bliver fotograferet i.
LÆS OGSÅ: 30 it-items du må eje, inden du fylder 30 år
En sæsons it-items bliver hurtigt udsolgt, både online og in store, men lige så hurtigt bliver de videresolgt på fx Trendsales og andre second hand-butikker. For et it-item er meget værd. Du ser fashionabel ud i dem, og vigtigere endnu giver de både såkaldt street cred og likes.
It-itemsne behøver ikke være dyre, men de bliver eksklusive i den forstand, at flere vil have dem, end der er produktion til. Denne sæson står fx Gucci bag en af de mest instagramede t-shirts, H&M har lavet et par virkeligt attraktive øreringe, som lige nu pryder forsiden af IN, og Ganni har lavet en grøn sommerkjole, der er udsolgt alle steder online.
Sæsons it-items er unisex
Denne sæsons it-items er præget af den unisex tendens, som vi ser i det danske gadebillede og på danske influencers, som eksempelvis Freja Wewer. Sæsonen byder blandt andet på en masse sneakers, og her har især to par prydet blandt andet Instagram, nemlig de eksklusive Balenciaga sneakers og de overraskende budgetvenlige Nike Air Monarch sneakers.
Derudover er der flere par solbriller – både high end og high street – som har været meget populære, samt den meget budgetvenlige sømandshat fra H&M. Se alle sæsonens IT-items i galleriet herunder.
Tag et kig i galleriet nedenfor, hvor IN har samlet sæsonens 13 absolut mest populære it-items:
Forårets it-items


Trenchcoaten gør et comeback, gerne unisex og uden for mange detaljer.
Henrik Vibskov, frakke, 3.400 kr.
Foto: AOP








Med deres campagne #mycalvins har Calvin Klein Jeans' nye denimsæt taget verden med storm. I spidsen for kampagnen har vi set en stor håndfuld store stjerner - eksempelvis Kardashian-søstrene, skuespillerinde Mille Bobby Brown og på Danmarkskortet influencer Sophia Roe og hendes tvillingebror.
Calvin Klein Jeans, contrast-trimmed skjorte, 1.000 kr.
Foto: AOP




De famøse og eftertragtede Balenciaga sneakers.
Balenciaga, Triple S i all white, 4.850 kr.
Foto: AOP




Den ekstreme cat eye-brille er blevet enormt populær i denne sæson.
Louis Vuitton, ”Midnight run” solbriller, 4.417 kr.
Foto: AOP






Minimalistiske og rå solbriller - her fra high-end brand Céline.
Céline, ovale acetate solbriller, 2.383 kr.
Foto: AOP
LÆS OGSÅ: Modehus tager frasen ’sex sælger’ meget bogstaveligt i ny kampagne