SKØNHED

Oktober er Breast Cancer Awareness Month

For 22 år siden gjorde Evelyn Lauder, svigerdatter af Esteé Lauder, det til sin mission at italesætte brystkræft og styrke kampen imod brystkræft. Det var i 1992 at hun udviklede den lyserøde sløjfe vi alle kender, og igen i år sætter Esteé Lauder Companies fokus på kampen mod brystkræft …

BCA kampagnen, der i år har været igang i 22 år, er aktiv i mere end 70 lande og har indsamlet mere end 53 millioner dollars, der har været med til at støtte 166 globale forskningsprojekter.

BCA-kampagnen fortsætter med at udleve Evelyn Lauders mission; at inspirere både kvinder og mænd til sammen at tale åbent om sygdommen, bære den lyserøde sløjfe og støtte hinanden til at kæmpe for en verden uden brystkræft.


Sammen er vi stærkere! Del din styrke
I oktober måned 2014 lancerer Esteé Lauder Companies et helt nyt initiativ i Danmar for at skabe endnu større bevidsthed omkring brystkræft. De ønsker at inspirere folk, dig og mig, til at handle og dele.
I samarbejde med de to shoppingcentre Fields i Ørestaden og Bruuns Galleri i Aarhus, har Esteé Lauder opsat en fotobooth i hvert storcenter, og du kan hver dag fra d. 1. oktober til og med d. 5. oktober 2014 få taget et billede sammen med den lyserøde sløjfe og dele billedet på Facebook og Instagram med #BCAsammenervistærkere - For hvert af de første 20.000 billeder, der uploades på Instagram fra en af fotoboksene med hashtagget #BCAsammenervistærkere, donerer Esteé Lauder Companies 5 kroner.

Så kig forbi en af de to bokse i de næste dage, del dit billede og hjælp Esteé Lauder med at samle penge ind og dele budskabet.

På IN.dk vil vi i oktober måned løbende sætte fokus på BCA-kampagnen.