Slet

VIND: Skønhedsprodukter fra Estée Lauder Companies til en værdi af over 12.000 kr. (afsluttet)

Der er nu 19. år i træk, Estée Lauder Companies' Breast Cancer Awareness Campaign løber af stablen. Kampagnen har gjort den lyserøde sløjfe til et

Der er nu 19. år i træk, Estée Lauder Companies' Breast Cancer Awareness Campaign løber af stablen. Kampagnen har gjort den lyserøde sløjfe til et internationalt symbol for brystkræftsagen og udråbt oktober måned som tidsrummet for ekstra fokus på brystkræftsagen. Og så er der selvsagt blevet samlet rigtig mange penge ind - nærmere bestemt over 300 millioner kr. gennem årene - der blandt andet kommer fra salget af særlige 'pink ribbon'-produkter.

I samarbejde med Modemagasinet IN udlodder Estée Lauder Companies en særlig præmie, der går på tværs af firmaets mærker.

 
OBS: Konkurrencen er afsluttet.

Du kan vinde skønne produkter fra hele tre mærker - Estée Lauder, Clinique og Origin s - der er gået sammen om denne præmie, og som tilsammen forkæler dig fra top til tå. Estée Lauders Body Performance-serie tager sig kærligt af krop og fødder, Cliniques målrettede serummer gør din hud smuk i dybden, og Origins' Youthtopia-cremer forsyner ansigt og øjenomgivelser med opstrammende pleje. Alle produkter kan bruges alene eller på tværs af hinanden.

SMS of vind
For at være med skal du sende en sms til 1266 med teksten INK Pink. Svarfristen er 16. oktober 2011. Det koster 10 kr. + alm. sms-takst. Se vilkår for sms-tjenester bagerst i bladet.

Læs mere om: